Hege Alsterlund Orton

Kundekonsulent

Litt om Hege

Jeg har jobbet i Virke siden 2006, og har lang erfaring innen internasjonal markedsføring, ledelse, CRM, web, analyse og økonomi.

Dette gjør Hege hos Virke

Kundeservice har ansvaret for dialog, administrasjon og håndtering av alle henvendelser knyttet til medlemskap og våre produkter og tjenester. Avdelingen har ansvaret for en lang rekke prosesser og bidragene er avgjørende for å gi våre medlemmer høy tilfredshet. Vi jobber med å sikre en god oppstart for nye medlemmer. Vi har ansvaret for Virkes CRM system/datakvalitet, all fakturering av medlemskap, produkter og tjenester, samt oppfølging av disse, og har daglig dialog med våre medlemmer og kunder. Vi Jobber systematisk med effektivisering og utvikling av kundesenteret for å sikre medlemmer og kunder god kvalitet. Avdelingen bidrar også med å fremforhandle og vedlikeholde fordelsavtaler/rabattavtaler til Virkes kundemasse. Arbeidserfaring: Hovedorganisasjonen Virke: 2006- dd: Leder Medlemstjenester/kundekonsulent Dyno Nobel ASA: 2003-2006: Marketing Coordination Manager VarTec Telecom Europe Ltd. (England): 1999-2003: European Market Analyst Results Corporation Europe Plc. (England): 1997-1999: Marketing/Business Support Advisor Diones AS: 2011-2012: Eier og daglig leder av Diones AS som importerte håndlaget interiør og møbler fra Filippinene Utdanning: 1993-1996: Diplomeksportøkonom/Bachelor Internasjonal Markedsføring (BiM) - Norges Markedshøyskole (NMH/BI). 1996: Bachelor of International Marketing; London South Bank University. 1995-96: International Marketing; Leeds Metropolitan University/Leeds Business School. 1990-1993: Allmenne fag, Oslo Handelsgymnasium (Utveksling i 6 mnd til England i 1991).