Hybrid nettverk for kundeserviceledere

Er du kundeserviceleder eller support ansvarlig og ønsker å knytte deg til et støttende og inspirerende nettverk av ledere som har fokus på kunder og kunderelasjoner? Da bør du bli med i vårt ledernettverk for kundeserviceledere.

Nettverksdeltakere i samtale

Nettverk gir deg mulighet til å komme i forkant av trender og utvikling som er relevant for ditt fagområde. Du får muligheten til å delta i faglige diskusjoner med andre som har samme type ansvar og utfordringer som deg, og du vil også få tilgang til spennende faglige innlegg og verktøy som kan bidra til å løfte din profesjonelle kompetanse.

I tillegg til alt det faglige, vil du også få muligheten til å knytte nye bekjentskaper og etablere viktige nettverk innen bransjen. Dette kan åpne dørene for nye muligheter og samarbeid, samt gi deg verdifull støtte og rådgivning i hverdagen.

Nettverket velger selv relevante temaer og bruker egne konkrete problemstillinger som utgangspunkt for dialog. Det faglige innholdet for samlingene bestemmes i fellesskap, basert på hvilke utfordringer dere ønsker å jobbe med, og koordineres av en nettverksleder.

Nettverksleder

  • Kristin Flaen

    Daglig leder, 2Thrive AS

    Kristin har 25 års erfaring fra ledelse, salgsledelse, coaching, og bygger nå opp internasjonale salgsteam innenfor direktesalg. Tidligere har hun blant annet vært Norsk leder for et internasjonalt direktesalgs-foretak innenfor helse og skjønnhet, og har også vært med å bygge opp agentur for økologisk mat som solgte til helsekost kjeder og storhusholdning via Asko/Norgesgruppen. Master i ledelse, Bachelor i Internasjonal Markedsføring, og sertifisert som ICF-coach, NLP Master Practitioner, Goal Mapping Practitioner og Goal Mapping Coach.

Nettverket tar opp temaer som

  • Hvordan oppnå gode kunderelasjoner?
  • Hva er forskjellen på service og GOD service?
  • Hvordan skape tillit og få frem kundens behov?
  • Hvordan motivere kunden til å kjøpe mer?
  • Hvordan håndtere innvendinger? Aktiv lytting - spørreteknikk og dialog vs. argumentasjon
  • Hvordan kan økt service lede til mersalg?
  • Hvordan skape et motivert serviceteam gjennom coachende lederstil?
  • Hvordan bygge kraftfulle og gjennomførbare mål, både på individ- og ledernivå?

Nettverket velger selv relevante temaer og bruker egne konkrete problemstillinger som utgangspunkt for dialog. Det faglige innholdet for samlingene bestemmes i fellesskap.

Samlinger

Nettverket har fem samlinger i løpet av en periode. En "lunsj-til-lunsj" samling med overnatting på hotell, en heldagssamling, og tre digitale samlinger.

Pris

20 895 kroner eks. mva. per periode.

Prisen inkluderer administrasjon og ledelse av nettverket, faginnhold og samlinger.

Er du nysgjerrig på et av våre nettverk?

Ta kontakt eller bli kontaktet for en hyggelig prat!

Vurderer du medlemskap i Virke?

Som medlem får du som arbeidsgiver mange fordeler.

  • Få hjelp med HR og arbeidsrett

    Virkes rådgivere står klare til å bistå med gode råd og konkret hjelp i forbindelse med ansettelsesavtaler, oppsigelsessaker, nedbemanningsprosesser og andre personalsaker.

    Hjelp for arbeidsgivere

  • Forretningsjuridisk bistand

    Få tilgang til forretningsjuridisk bistand fra Virkes erfarne advokater. Medlemmer får inntil 30 minutters forretningsjuridisk rådgivning i hver sak, helt kostnadsfritt. Tar henvendelsen lengre tid, får du en svært konkurransedyktig pris.

    Forretningsjuridisk bistand

  • Gunstige fordelsavtaler

    Spar penger på produkter og tjenester som bedriften har bruk for! Som Virke-medlem får du gode rabatter og prioritert kundeservice hos våre mange samarbeidspartnere.

    Se alle fordelsavtalene