Personalhåndboken
Ønsker du en enklere hverdag som leder og rask tilgang til viktig informasjon om dine ansattes rettigheter? Nå kan du få personalhåndbok ferdig fylt med innhold som du enkelt kan tilpasse din virksomhet. Fra kr 500/måned ved 10 ansatte.
-
Enkel å oppdatere og tilpasses egen virksomhet
Inneholder informasjon som blant annet arbeidstid, ferieavvikling, sykefravær og permisjon.
-
Automatisk oppdatering ved lovendringer
Innholdet er utarbeidet av våre erfarne fageksperter og advokater.
-
Tilgang til viktige maler i personalarbeidet
Håndboken gjør det enkelt å holde oversikt over personalpolitikk og retningslinjer.
Vi gir deg svar i hverdagen
Personalhåndboken er et digitalt oppslagsverk som hjelper deg med å sikre en god og rettferdig personalpolitikk, og er et nyttig verktøy i daglige ledelse. Du får oversikt over de mest sentrale lover og regler. Håndboken forenkler kommunikasjonen og gir rask tilgang til viktig informasjon for de ansatte.
- Enkel å bruke og tilgjengelig i alle digitale flater.
- Komplett og oppdatert informasjon for de ansatte, samlet på ett sted.
- Færre spørsmål rettes til administrasjon og ledelse.
Slik fungerer personalhåndboken
Innholdet i håndboken er utarbeidet av våre erfarne jurister og fageksperter, men du bestemmer og tilpasser innholdet slik at det passer for din virksomhet.
Se hva håndboken dekker og hvordan du tilpasser den til din virksomhet:
Engelsk personalhåndbok
Vi har også en egen personalhåndbok på engelsk. Innholdet i denne er det samme som i den norske personalhåndboken. Om du har engelsktalende ansatte, kan denne håndboken være noe for deg.
Snakk med oss!
Ta kontakt om ønsker mer informasjon eller et pristilbud på håndboken.